fredag 12 december 2014

Alltid kul att hjälpa till

Idag frågade min kompis Teresa mig om jag kunde tänka mig att hjälpa henne med bloggdesignen av sin blogg, och jag som tycker det är jättekul med design sa självklart ja. Jag satt och testa flera olika, och höll på väldigt länge men kom till sist fram till en bakgrund ett tema som passa, men även lite annat smått och gott. :)
(Klicka på bilden för större)
Om jag får säga det själv så tycker jag att jag blev väldigt nöjd med resultatet. Jag gillar starkt den mjuka blandning av det rosa och det röda som uppstod med den bakgrunden som jag valde. Och jag gillar dessutom de andra nya sakerna jag la till som Recensioner A-Ö, Kontakta mig och Välkommen. Jag la till fler saker också men det mesta var bara några småsaker egentligen. :)

Jag insåg nu hur man verkligen kan se att jag varit där då det är smileysar överallt. ;P Känner mig stolt. :3

6 kommentarer:

  1. haha! man kan absolut se att det var du :-P tack än en gång för tiden du lade ner. det blev superfint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod. Det var kul att kunna hjälpa till. :)

      Radera
    2. P.S
      märkte just att du skrev "underbar" hahaha. Man får väll ta sig lite frihet när tillfälle ges XP

      Radera
    3. Hahahaha trodde att du skulle märka det mycket tidigare XD

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.