söndag 28 december 2014

Bokiga julklappar

Jag hoppas att alla haft en jättetrevlig jul och fått väldigt många fina paket. Det har jag i alla fall. :) I år önskade jag mig åtta stycken böcker, jag tyckte det var jättemånga och trodde aldrig jag skulle få dem alla men de fick jag! :D

De här fem böckerna fick jag på julafton av mina föräldrar, syskon och mormor. Jag tackar väldigt mycket. :)
Den femte vågen, Rick Yancey
Ibland bara måste man, David Levithan
Mycket mer än så, Sarah Dessen
Let it snow, John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
Across the universe, Beth Revis
De här tre böckerna fick jag på annandagen av min farfar så tack tack. :)
Clockwork Angel, Cassandra Clare
The Selection, Kiera Cass
Eleanor & Park, Rainbow Rowell
Alla de här böckerna har jag hört väldigt bra om och jag ser verkligen fram emot att läsa dem. :)

4 kommentarer:

  1. Härligt! Ser ut att vara en hel del riktigt bra böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas verkligen att de når upp (elr överträffar) mina förväntningar :)

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.