onsdag 31 december 2014

Mellandagsrea

Ni har väl inte glömt bort att mellandagsrean pågår för fullt? Det är ett väldigt bra tillfälle att köpa sig lite nya böcker. :) Själv tänkte jag inte köpa några då jag fick så många i julklapp, men jag tänkte tipsa om att på Adlibris så kan man köpa Berättelser från Engelsfors för 35 kr nu på mellandagsrean. Ordinarie pris är 141 kr och jag tycker själv när jag köpte den (för ganska länge sen men ändå) att den var ganska dyr med tanke på att det inte är så många sidor och så och jag har även hört andra klaga på det så det tänkte jag tipsa om helt enkelt. Min recension på den hittar ni HÄR.
Klicka här eller på bilden för att komma till Adlibris hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.