måndag 22 december 2014

Minirecension - Het

Het
https://www.goodreads.com/book/show/16048608-het
Titel: Het
Originalets titel: Het
Författare: Åsa Anderberg Strollo, Gunnar Ardelius, Lisa Bjärbo, Inti Chavez Perez, Manne Forssberg, Martin Jern, Jenny Jägerfeld, Sara Ohlsson, Ingrid Olsson, och Jessica Schiefauer.
Serie: -
Språk: Svenska
Originalets språk: Svenska
Förlag: Gilla böcker (E-bok)
Sidor: 245

Handling: Tio författare. Tio noveller. Tio heta situationer.

Omdöme: När jag först hittade den här novellsamlingen drogs jag till att det var några författare som jag kände till och efter att läst lite om den så vart jag intresserad. Jag var dock inte riktigt förbered på vad som skulle vänta mig. Jag trodde att det skulle vara tio stycken noveller om olika kärlekshistorier och i något fall var det det också men vissa var ganska grova och helt utan det där romantiska som jag tycker behövs för att en erotisk berättelse ska fungera. Den här novellsamlingen skulle jag säga passar väldigt bra för de som är ute efter att läsa något erotiskt och som klarar av scener utan romantik. Jag skulle nog däremot säga att den inte passar för någon annan, speciellt inte för yngre.

Betyg: 5/10, rekommenderas inte för alla
Länkar: Bokus, Adlibris och Cdon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.