söndag 27 juli 2014

Månadssammanfattning - Juni

Antal lästa böcker: 2
Antal lästa sidor: 413


Böckerna som jag har läst:
  • looking for alaska
  • Om jag stannar

Svenska: 1
Engelska: 1

Recensions ex: -
Icke-recensions ex: 2

Inbunden: -
Kartonnage: -
Pocket: 1
Häftad: 1

Jag har recenserat: Ingen av dem
Bästa boken: looking for alaska
Boken som var minst bra: Om jag stannar
Roligaste: looking for alaska
Mest spännande: Om jag stannar
Sorgligaste: looking for alaska
Tjockaste boken: looking for alaska
Vackrast omslag: Om jag stannar

Favoritkaraktär: Alaska (looking for alaska)
Bästa romantiska förhållande: Mia och Adam (Om jag stannar)
Bästa icke-romantiska förhållande: Alaska och Miles (looking for alaska)

Kommentar: Inte så många sidor och en ganska sen månadssammanfattning men det är sommarlov och jag vill göra lite mer än att bara sitta och läsa/blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.