fredag 11 juli 2014

Borta bra men hemma bäst

Så lyder ordspråket och jag håller till fullt med! Det var jättetrevligt i Frankrike och jag och min familj gjorde väldigt roliga och spännande saker men jag är så himla glad för att
få vara hemma igen. (Speciellt har jag saknat min säng ^.^) Dock så är jag ju bara hemma några dagar innan jag åker till mitt landställe, men ändå trevligt att vara hemma igen.

Den här gången ska jag försöka att komma ihåg att ställa in lite tidsinställda blogginlägg. Jag har nu hamnat lite efter med mina recensioner så jag ska försöka att ta igen det hela.

Medan jag var i Frankrike så läste jag ut både Om jag stannar och Jellicoe Road (som för övrigt var så himla bra att jag inte visste vart jag skulle ta vägen).

När jag kom hem möttes jag även av ett paket i mitt namn från Semic. I den låg Maze Runner I dödens labyrint.

Jag har längtat så länge på att den här boken skulle komma på svenska, så glad blev jag när jag fick den ungefär en månad innan den kommer ut i affärerna! :) (Tack så mycket Semic!) Synd är bara att recensionsdatumet är 21 augusti så det kommer att dröja ett tag innan jag får lägga upp en recension på den. Men längtar ändå tills jag får läsa den! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.