lördag 19 juli 2014

Landställe och header

Det blev inte så mycket av inläggen här på landstället heller eftersom internet här ute inte är det snabbaste. Därför har jag istället lagt min tid på att redigera en header till bloggen. (För er som inte vet vad en header är så är det som en bild som man sätter högst upp i bloggen istället för bara en rubrik.) Jag blev egentligen inte så nöjd med resultatet eftersom jag behövde förstora den i efterhand och då blev mina skarpa bilder suddiga. Så det kanske blir så att jag fixar om den lite, men tyvärr är jag ganska lat av mig så man vet aldrig. :3


Här är headern i alla fall:

Så här såg den ut innan:

Bättre eller sämre?
Lämna gärna en kommentar. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.