tisdag 1 september 2015

Månadssammanfattning augusti 2015

Antal lästa böcker: 3
Antal lästa sidor: 1133

Böckerna som jag har läst:
  • Insurgent
  • Mycket mer än så
  • Cinder

Svenska: 3
Engelska: -

Recensions ex: 1
Icke-recensions ex: 2
Antal hyllvärmare: 1

Inbunden: -
Kartonnage: -
Pocket: 3
Häftad: -
E-bok: -

Jag har recenserat: -
Bästa boken: Cinder
Boken som var minst bra: -
Roligaste: Mycket mer än så
Mest spännande: Cinder
Sorgligaste: -
Tjockaste boken: Mycket mer än så
Vackrast omslag: Cinder

Favoritkaraktär: Cinder
Bästa romantiska förhållande: Auden och Eli (Mycket mer än så)
Bästa icke-romantiska förhållande: Cinder och Iko

Påbörjad bok: Jag ger dig solen och The devil wears prada

Kommentar: De tre böckerna som jag läste i augusti var alla jättebra och det kommer bli jättekul att recensera dem. I september kommer det nog vara ganska så mycket fokus på böcker inför bokmässan samt skolan som nu har dragit igång på allvar så bloggen kommer nog bli en tillflykt när jag behöver en liten paus från allt. Fler recensioner är även påväg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.