fredag 2 januari 2015

Månadssammanfattning - December

Antal lästa böcker: 4
Antal lästa sidor: 914


Böckerna som jag har läst:


Svenska: 4
Engelska: -


Recensions ex: 4
Icke-recensions ex: -


Inbunden: 2
Kartonnage: -
Pocket: 1
Häftad: 1
E-bok: -


Jag har recenserat: 4, (Alla) Jag känner mig väldigt stolt faktiskt. :P
Bästa boken: Låt vargarna komma
Boken som var minst bra: En julsaga
Roligaste: En julsaga
Mest spännande: Four
Sorgligaste: Låt vargarna komma
Tjockaste boken: Låt vargarna komma
Vackrast omslag: Låt vargarna komma


Favoritkaraktär: Four (Four) och Toby (Låt vargarna komma)
Bästa romantiska förhållande: Four och Tris (Four)
Bästa icke-romantiska förhållande: June och Toby (Låt vargarna komma)


Kommentar: En ganska bra månad ändå med tanke på hur mycket jag hade i skolan innan lovet och att de flesta böckerna som jag läste ut under december läste jag ut i slutet av december. Känns även ganska bra att jag prioriterat recensions ex och att jag även lyckades ta igen alla sena recensioner. Jag hoppas verkligen att januari låter mig få tid över till läsningen då antalet olästa böcker i bokhyllan har ökat i och med julklappar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.