söndag 15 mars 2015

Vårlängtan - en enkät

Jag har blivit taggad av Hannah på Drawreadandtakeaphoto att göra vårlängtan enkäten. Tack så mycket Hannah (läs hennes enkät HÄR) även om det var länge sen jag blev taggad. ;)

1. Vilket vårtecken längtar du mest efter?
Värmen och att få se solen tror jag. Typ så som det var idag. :)

2. Ett annat säkert vårtecken är när bokrean startar i slutet av februari. Har du någon särskild bok som du hoppas ska finnas till fyndpris på årets rea?
Det vore kul att se TFiOS på bokrean eftersom jag tyvärr inte äger den men väldigt gärna skulle vilja trots att jag redan läst den.

3. Våren bjuder också på många nya böcker. Är det någon/några som du längtar extra mycket efter?
Jag vet inte riktigt, Anna och den franska kyssen ser jag dock väldigt mycket fram emot.

4. Finns det någon författare du önskar (men inte vet om det är aktuellt) ska komma med en ny bok / uppföljare i vår eller senare under året?

Något mer av John Green skulle ju inte skada. :)

5. Många tycker det är roligt att uppdatera garderoben när våren kommer med t ex en ny jacka eller nya skor. Är du på jakt efter något särskilt vårplagg?

Det är faktiskt inte något speciellt jag är ute efter men jag har ju absolut inget emot lite nya kläder.

6. Finns det någon särskild debutant du ser fram extra mycket emot att läsa i vår, eller alternativt någon författare som för första gången översatts till svenska?
Jag vet inte riktigt vilka författare som är debutanter men någon bra finns det säkert.

7. Det kommer också många nya pocketböcker i vår. Är det några särskilda titlar du har väntat på ska komma i pocket?
Asså det finns flera böcker jag väntar på att ska komma i pocket men jag tror inte det är någon av de som kommer i vår.

8. Sist men inte minst, det är ju inte vår än och även vintern har ju sina positiva sidor. Berätta vad du tycker är bäst med vintern!
Att ha snöbollskrig och åka skidor tror jag. Sen är ju julen väldigt trevlig också. :)

Jag taggar ingen då jag tror att de flesta gjort den redan + att jag själv är väldigt sent ute med den men om någon vill göra så är det bara att köra. :)

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du ville göra taggen! :D och sent svar .. Jag vet! Läste faktiskt taggen den dagen när du la upp den, men någon kommentar lämnade jag inte då! :) Förresten tycker det varit lite tomt här på sistone, förstår att du antagligen är upptagen, men det är lite tråkigt! / Kram Hannah!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var kul att göra taggen! :)

      Och jag vet att det varit lite tomt på sista tiden. Där här veckan för att jag har så mycket att göra i skolan och förra veckan för att jag praoade då (det kommer att komma ett inlägg om det). Men tack för att du fortsätter läsa och allmänt för din fina kommentar. :) <3 Jag är snart tillbaka på bloggen, lovar! ;)

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.