onsdag 2 november 2016

Allt som krävs för läslust är lite Harry Potter

Igår när jag kollade posten såg jag att den äntligen var här, Harry Potter och det fördömda barnet!!! Jag satte mig och läste den på en gång och kom nästan halvvägs innan jag behövde gå och lägga mig eftersom jag skulle upp tidigt idag. Nu sitter jag här och har precis börjat läsa igen, och det krävdes mycket för att få mig att lägga ifrån mig boken men jag kände att jag bara var tvungen att dela med mig om boken redan nu. Den är så bra! Jag tror att jag kommer läsa ut den redan ikväll. Tror det är något sorts nytt rekord för mig att läsa ut en bok men vi får väl se. Ska gå tillbaka till att läsa boken nu men jag säger bara att alla ni som tvekat på huruvida ni borde läsa den eller inte borde verkligen läsa den. Ett tack även till Raben & Sjögren för boken! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.