tisdag 12 januari 2016

Vinnare av tävlingen

Nu äntligen har jag haft tillräckligt med tid för att räkan ihop alla poängen och dra 3 stycken vinnare. Yey! Jag hade verkligen inte räknat med att det skulle ta så lång tid som det gjorde, men nu är allt i alla fall fixat och klart.

Först till de rätta svaren som var:
1. Athena, Marta Söderberg
2. All the bright places, Jennifer Niven
3. The Martian, Andy Weir
4. Lollo, Linna Johansson
5. Släppa taget, Katarina von Bredow
6. Astragal, Albertine Sarrazin
7. Nattsagor för sömnlösa, Johanna Wester
8. Vinterfolket, Jennifer McMahon
Jag kommer att publicera era kommentarer så ni kan kolla vilka ni hade rätt på. :)


Nu till vinnarna... Vill bara påminna om att det här var en lottning och jag använde random.org för att lotta.

På tredje plats har vi...
Amanda på Bokpandan!

På andra plats har vi...

Och sist men absolut inte mins har vi på första plats...
Elin H!

Grattis Amanda, Hannah och framförallt Elin! Jag slänger iväg ett mejl i morgondagen med hur ni ska få era priser. Grattis igen och tack till alla som deltog samt Mörkersdottir förlag som sponsrade tävlingen. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.