söndag 1 februari 2015

Månadssammanfattning januari 2015

Antal lästa böcker: 3
Antal lästa sidor: 940

Böckerna som jag har läst:
  • Röd som blod, av Salla Simukka
  • The Selection, av Kiera Cass
  • Maze Runner I Dödens Labyrint, av James Dashner

Svenska: 2
Engelska: 1

Recensions ex: 2
Icke-recensions ex: 1

Inbunden: 1
Kartonnage: 1
Pocket: -
Häftad: 1
E-bok: -

Jag har recenserat: Röd som blod
Bästa boken: The Selection
Boken som var minst bra: Ingen egentligen men Röd som blod och Maze Runner
Roligaste: The Selection
Mest spännande: Röd som blod och Maze Runner
Sorgligaste: -
Tjockaste boken: Maze Runner
Vackrast omslag: The Selection

Favoritkaraktär: Maxon <333
Bästa romantiska förhållande: Thomas och Teresa
Bästa icke-romantiska förhållande: America och Maxon

Påbörjad bok: Let it snow, av John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle

Kommentar: Helt okej eftersom jag ska läsa 2-3 böcker i månaden. Speciellt med tanke på att jag har varit sjuk, för sjuk för att orka läsa! (Hemskt eller hur!) Till nästa månad ska jag försöka att hålla mig till minst tre böcker och dessutom så har jag lovat min kompis att läsa Insurgent under februari också så den ska läsas efter Let it snow. Vilken som blir den tredje boken får vi se helt enkelt. :)

4 kommentarer:

  1. Hej! :D Jag taggat dig i enkäten Vårlängtan, så kika in min blogg för att se den! Hoppas du vill göra den! :D Och tråkigt att du varit sjuk, hoppas du mår bättre nu! :) kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för taggen, jag ska helt klart göra den! :) Och tack så mycket jag mår faktiskt redan lite bättre. ;) <3

      Radera
  2. Hej hej :) Jag har taggat sig i en tag som heter Reading Habits, det skulle vara kul ifall du skulle vilja göra den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för taggen! Jag ska absolut göra den! :)

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.