söndag 7 juni 2015

Vinnaren av tävlingen

För en vecka sedan avslutades utlottningen och här kommer alltså resultatet. Det var totalt sex personer med och utlottningen av vinnare skedde på samma sätt som den förra tävlingen jag anordnade. Alltså; jag skrev ner alla deltagarnas namn i den ordning de kommenterade och gav dem ett varsitt nummer, i det här fallet 1-6, se bild till höger. Sedan gick jag in på random.org och använder deras Number Generator som då alltså tar ut ett nummer helt slumpvalt. Jag ställde in att de skulle ta fram ett tal mellan 1 och 6 och fick då talet 6.


Vinnaren är alltså...

Elin!

Grattis! Jag kommer kontakta dig angående ditt pris: Mistborn. :)

Tack alla som tävlade och tack Modernista som sponsrade tävlingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.