lördag 20 juni 2015

Inte ett sånt där inlägg

Det här är inte ett sånt där inlägg (även om man skulle kunna tro det) där jag beklagar mig över att jag inte haft tid eller lust att blogga. För det har jag. Det är sommarlov även om jag sommarjobbar så har jag ändå all tid i värden till att både läsa och blogga. Lust har jag nog mer än vad jag haft på länge. Så vad är problemet skulle man då kunna fråga sig? Jo nu är det så att ganska så precis när sommarlovet startade så pajade min dator helt. Den vägrar att starta, skärmen är svart, man ser musen, men den vägrar låta något annat hända. Och alla bloggare där ute vet hur jobbigt det är att skriva blogginlägg via mobilappen. Inget illa menat mot Blogger men den är inte allt för bra och dessutom så är det bara allmänt irriterande och tar lång tid.

Det som är lite positivt i alla fall är att vi lyckades plocka ut hårddisken och spara mina filer så nu gör det inget att vi blåser den. Hur som helst. Jag skriver inte det här inlägget för att be om ursäkt till er för att jag inte har bloggat utan snarare för att förklara för er varför jag inte varit har på senaste tiden. Med det sagt så ska jag försöka fixa lite mer med min dator och jag hoppas att den är fixad inom kort. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.