tisdag 2 september 2014

Månadssammanfattning augusti

Antal lästa böcker: 6
Antal lästa sidor: 1911

Böckerna som jag har läst:
  • Falla sönder
  • Himlen börjar här
  • Het
  • Jag, En
  • Rädda mig inte
  • Boktjuven
Svenska: 6
Engelska: -

Recensions ex: 1
Icke-recensions ex: 5

Inbunden: -
Kartonnage: -
Pocket: 4
Häftad: -
E-bok: 2

Jag har recenserat: Ingen av dem... Än... :3
Bästa boken: Jag, En
Boken som var minst bra: Het
Roligaste: Boktjuven
Mest spännande: Rädda mig inte
Sorgligaste: Himlen börjar här, Boktjuven
Tjockaste boken: Boktjuven
Vackrast omslag: Rädda mig inte

Favoritkaraktär(er): Warner (Falla sönder, Rädda mig inte), En (Jag, En), Lennie (Himlen börjar här)
Bästa romantiska förhållande: En och Rhiannon (Jag, En)
Bästa icke-romantiska förhållande: Liesel och Rudy (Boktjuven)

Kommentar: En ganska bra avslutning på sommarlover med att läsa så många böcker (jämfört med hur mycket jag brukar läsa) och framförallt så många sidor. Nästa månad kommer antagligen inte bli så mycket läst eftersom plugget dragit igång nu och så, men jag har några påbörjade som jag nog kommer att försöka avsluta.

2 kommentarer:

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.