lördag 6 september 2014

Filmen The Maze Runner

Gissa vad jag gjorde i förrgår (torsdag)!! Jag var och såg en förhandsvisning av The Maze Runner! :0 Det var verkligen hur coolt som helst att vara där och jag är verkligen hur glad som helst för att jag fick det erbjudandet av bokförlaget Semic. Filmen har premiär den 19 september i Sverige.

Trots att jag ännu inte läst klart boken (jag vet att man alltid ska läsa boken innan man ser filmen, men nu blev det inte så helt enkelt) så kan jag ändå säga att filmen var riktigt bra gjord, skådespelarna var jättebra och allt var kanon. Vissa saker kom i lite fel ordning och så men annars var den verkligen superbra! :)

Här är trailern för filmen:
Jag rekommenderar att ni ser den! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.