måndag 3 februari 2014

Läst i Januari

Jag tänkte att jag skulle börja skriva i slutet av varje månad/i början av månaden efter vad jag läst under månaden  och lite så. Så ja... här är vad jag läst under Januari:

Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 2268
  • Jag går dit du går (264 sidor)
  • Enders spel (495 sidor)
  • Nyckeln (813 sidor)
  • Divergent (362 sidor)
  • Vi måste sluta ses på det här sättet (334 sidor)
Jag har recenserat alla utom Vi måste sluta ses på det här sättet, men den recensionen är snart klar.

Den bästa boken du läst den här månaden: Divergent

Den boken som var minst bra: Ingen av dem var dålig men om jag måste välja en som var mindre bra än de andra så är det Vi måste sluta ses på det här sättet.

Den tjockaste boken: Nyckeln

Den boken med vackrast omslag: Divergent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.