lördag 15 februari 2014

Nytt i brevlådan #2

När jag kom hem från skidsemestern så hade de här böckerna dykt upp:
Stad av aska, Cassandra Clare (Från Bonnier)
Pappersstäder, John Green (från Bonnier)
Spring så fort du kan, Sofia Nordin (Från Raben & Sjögren)

Sedan var det så att jag och en kompis var inne på en second hand butik och jag såg den här boken, och eftersom jag gillar Katarina Von Bredow så köpte jag den. Kosta ju bara 15 kr.
Expert på att rodna, Katarina Von Bredow

Sen igår när jag kom hem från skolan så låg den här boken i brevlådan.
Jellicoe Road, Melina Marchetta (Från Gilla Böcker) Och jag måste bara säga att jag älskar omslaget! :D

Tack så mycket Bonnier, Raben & Sjögren och Gilla böcker! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.