onsdag 7 januari 2015

Läsutmaning 2015!

En hemmagjord lite random bild :)
The Fault in Our Stars, John Green
I år så har Jana (med hjälp av Hannah) tagit över den tävlingen som Anna på Boktycke hade förra året, läsutmaningen. Den går ut på att man ska läsa böcker efter några punkter, som man kan hitta på min status sida eller på Janas blogg, och sedan bocka av dem när man har skrivit någon sorts recension på boken, man ska göra minst 30. Mer info om tävlingen hittar ni HÄR.

Det ska bli jätteroligt med den här tävlingen då den ger lite extra motivation både till läsning och recensioner. Och det var verkligen jättekul förra året. Så om ni inte redan anmält er så gör det nu! :)

5 kommentarer:

  1. Tycker också det ska bli väldigt roligt med utmaningen

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du är med i år igen! :D
    Alltså, jag har sett dig jätte många gånger på bloggar, bland kommentarer & sånt, men jag har aldrig tagit mig i kragen & kollat in din blogg! Vilket jag ångrar, för din blogg verkar väldigt fin & vi läser ungefär samma slags böcker! De som många pratar om ex TFiOS , Divergent, Jag En, rör mig inte serien, osv! Bara för att ta några! ;) Så kikar in hos dig ibland nu, du går gärna kolla in min blogg också, haha. / Hannah :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillar min blogg, det gör mig verkligen jätteglad! Jag kikar en del på din blogg redan men ska nog börja läsa den lite mer. Alltid kul med flera inom sina bloggkretsar! :)

      Radera
    2. Åhh vad kul! Det hade jag ingen aning om! För har inte "sett" dig där, om du förstår! :) haha, ja precis! / kram Hannah!

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.