tisdag 8 mars 2016

Kortare recensioner?

På senaste tiden har jag börjar undra om jag kanske ska korta ner mina recensioner lite. Det är nämligen så att jag har haft väldigt svårt för att skriva recensioner och då framförallt att komma igång. Så det har blivit lite som en vana att även om jag läser ut en bok så skriver jag ändå inte en recension för jag "orkar inte". I ett sådant stadium som jag dessutom är i nu (sista terminen i årskurs 9 med en massa prov) så har jag faktiskt varken så mycket tid eller ork. Dock måste jag säga att de senaste dagarna har jag bara blivit mer och mer peppad att skriva här på bloggen och bli aktiv i bokbloggarvärlden igen. Kanske blir då de förkortade recensionerna precis det jag behöver för att komma tillbaka? Ja, det får vi se helt enkelt. :) Det är hur som helst skönt att vara tillbaka och jag måste säga att jag har verkligen saknat det. Nu har jag även spenderat 20 min på att läsa ikapp de inlägg jag missat de senaste veckorna på de bloggar som jag följer så ja, det känns riktigt bra det här. :)

4 kommentarer:

  1. Om det gör att det känns enklare/roligare att skriva så ABSOLUT! Att blogga ska ju vara roligt, och om det dessutom betyder att det blir fler inlägg är det ju alltid en bonus ;)
    (Säger jag som skriver ett inlägg i månaden i snitt, haha...)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har! Jag har precis startat min egen bokblogg. Jag skulle bli jätteglad om du ville kika in där och säga vad du tycker :)

    https://bokhyllningar.wordpress.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! <3 Absolut det kan jag göra! :)

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.