tisdag 8 september 2015

Bokbloggskärlek

Liza på bokbloggen I regnet har ett tema att varje helg så får en bokbloggare bli intervjuad och då berätta om sin upplevelse av bokbloggarvärlden samt sprida sin bokbloggskärlek. När jag hörde om det här konceptet blev jag jätteglad att det är någon som kommit med en så bra idé och jag måste bara säga det att det är verkligen ett jättebra sätt att locka andra till att blogga om böcker.

Hur som helst så var det min tur i söndags att bli intervjuad, det var verkligen jättekul att jag blev tillfrågad men även att svara på alla frågorna var kul. Nedan ser ni första delen av inlägget.
För att läsa hela inlägget klicka HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.