söndag 15 mars 2015

Nytt utseende på bloggen

Som ni kanske sett så har jag gett bloggen ett lite nytt utseende. Det som är nytt är bakgrunden men sedan så har jag även ändrat lite på hur texten ser ut och så vidare. Jag tror att jag även ska ändra lite i headern så färgerna passar lite bättre men vi får se när det blir av. Jag hoppas ni gillar det, själv tyckte jag att det blev väldigt fint trots att det var väldigt lite saker som jag ändrade. :)

  Innan

Efter

Uppdatering: Nu har jag ändrat färgen på texten i headern så att det passar och jag har även fixat så att inläggsbakgrunden inte längre är vit utan nu transparent som den var innan. 

4 kommentarer:

  1. Tycker det belv as häftigt även fast du knappt ändrade något. Den lyser lite mer :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jättekul att du tycker det! :) <3

      Radera
  2. Sitter och letar lite bra bokbloggar och hamnade här. Är alltid på jakt efter bra boktips.
    Har du läst nåt av Ann Cleeves? Har en intervju med henne i min blogg idag om du vill läsa :)
    Hälsningar från Skottland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, vad kul att du hittade hit! Jag har faktiskt inte läst något av Ann Cleeves men läser intervjun i alla fall, det är ju alltid kul att läsa intervjuer medförfattare. :)

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.