söndag 3 augusti 2014

Månadsammanfattning Juli

Antal lästa böcker: 2
Antal lästa sidor: 716

Böckerna som jag har läst:
  • Jellicoe Road - Melina Marchetta
  • Prodigy - Marie Lu

Svenska: 1
Engelska: 1

Recensions ex: 1
Icke-recensions ex: 1

Inbunden: -
Kartonnage: -
Pocket: 1
Häftad: 1
E-bok: -

Jag har recenserat: Ingen av dem
Bästa boken: Jellicoe Road
Boken som var minst bra: Prodigy (Var bra den också)
Roligaste: Jellicoe Road
Mest spännande: Jellicoe Road
Sorgligaste: Jellicoe Road
Tjockaste boken: Prodigy
Vackrast omslag: Jellicoe Road

Favoritkaraktär: Anden (Prodigy)
Bästa romantiska förhållande: Taylor och Jonah (Jellicoe Road)
Bästa icke-romantiska förhållande: Raffy och Taylor (Jellicoe Road)

Kommentar: Helt okej månad. Jag vet att jag har långt, långt kvar till mitt slut mål det här året och jag kommer antagligen inte uppnå det men jag tänker gott och väl försöka. I augusti ska jag främst satsa på att läsa de böcker som jag verkligen vill läsa, men kommer antagligen i slutet av månaden om det finns tid kvar läsa några böcker som jag kanske inte ser fram emot så mycket men vill ha dem ut lästa.

4 kommentarer:

  1. Åh, Jellicoe Road!!!! <3333

    Ang. din fråga om sponsrande av tävlingar: jag bara frågade rakt ut om de skulle kunna tänka sig att sponsra en tävling på min blogg i samband med bloggens 3-årsdag. Och så frågade jag lite hur det funkade och så ...jag mejlade samma person jag brukar mejla ang. rec-ex, och det var faktiskt mycket enklare än man kunde tro! :) Hoppas du någongång anordnar en tävling du med, det är jätteroligt! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, den var verkligen superbra! <3

      Okej, det vore kul att anordna en tävling också! :)

      Radera
  2. Åh, Jellicoe Road är väl alldeles fantastiskt bra?! Jag absolut älskar den. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskade den verkligen jag också! Superbra! :)

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.