fredag 30 maj 2014

Nya böcker #4

Ja, då är man äntligen hemma från klassresor, klar med allt plugg och tagit det lugnt, vilket betyder att det är dags att komma tillbaka till bloggen nu. Så här kommer bilder på lite nya böcker jag har fixat till mig själv sen jag senast bloggade.
 Prodigy, skriven av Marie Lu (Legend #2)
Borta bäst, skriven av Sara Kade fors
Fick boken gratis på en marknad.
Om jag stannar, skriven av Gayle Forman 
Innan jag dör, skriven av Jenny Downham
Det som var lite tråkigt med när jag fick böckerna som jag beställt från bokus var att den här boken var trasig på baksidan trots att den legat mot en annan bok vilket betyder att den måste ha varit trasig redan när de på bokus packade in böckerna. Jag kontaktade deras kundservice och berättade om det och då skickade de en ny bok gratis. Väldigt trevligt att de kunde åtgärda sitt misstag.
Bild på det trasiga:

 Jag tror att jag ska ge den trasiga boken till biblioteket som ligger i närheten av där jag bor. Jag menar den är ju inte så farligt trasig, de hade inte boken på biblioteket plus att jag har ingen användning av två stycken, och om de inte vill ha den kan jag alltid ge den till någon second hand butik.

Hur som helst så känns det trevligt att vara tillbaka. Jag har läst en del medan jag varit borta så det finns en del att recensera. Jag har även kommit på några andra saker som jag kan göra inlägg av. Som sagt, kul att vara tillbaka och kul att läsarna fortfarande är kvar. Nu ska jag sätta mig och skriva recensioner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill kommentera på min blogg.
Respektera att onödiga kommentarer tas bort.